
Konštruktívny – na riešenie zameraný rozhovor
Kurz je koncipovaný tak, že jeho absolventi sú schopní:
- Používať nástroje a uplatňovať v praxi techniky, ktoré povedú k lepšiemu chodu Vášho podniku, firmy, alebo inštitúcie, v ktorej pôsobíte
- Počúvať a klásť také otázky, ktoré Vám umožnia lepšie uchopiť priania, požiadavky a očakávania partnera, klienta alebo zamestnanca
- Zvyšovať lojalitu, vnútornú motiváciu a angažovanosť ľudí pri dosahovaní tímových a firemných cieľov
- Zvyšovať výkonnosť zamestnancov bez vynakladania finančných prostriedkov na ich ďalšie odmeňovanie
Kurz odporúčame: manažérom vrcholového a stredného manažmentu, majiteľom firiem, tím leaderom, personalistom, interným a externým koučom
Obsah
- Človek z pohľadu systemického prístupu: úloha jazyka, kybernetika, cyklická kauzalita, nemožnosť direktívnej inštrukcie, atď.
- Základné princípy a metódy koučovania
- Analýza vs riešenie
- Definovanie cieľa - súčasný stav a požadovaný stav - zameranie na budúcnosť
- Partnerstvo, skompetentňovanie, pozitívna spätná väzba
- Zdroje - ich aktivovanie a utilizácia
- Škálovanie
- Prerámovanie
- Typy koučovacích otázok
- Pozitívne skúsenosti a ich transfer do novej situácie
Časový rámec tréningu: 2 dni