Konštruktívny – na riešenie zameraný rozhovor

 

Kurz je koncipovaný tak, že jeho absolventi sú schopní:

  • Používať nástroje a uplatňovať v praxi techniky, ktoré povedú k lepšiemu chodu Vášho podniku, firmy, alebo inštitúcie, v ktorej pôsobíte
  • Počúvať a klásť také otázky, ktoré Vám umožnia lepšie uchopiť priania, požiadavky a očakávania partnera, klienta alebo zamestnanca
  • Zvyšovať lojalitu, vnútornú motiváciu a angažovanosť ľudí pri dosahovaní tímových a firemných cieľov
  • Zvyšovať výkonnosť zamestnancov bez vynakladania finančných prostriedkov na ich ďalšie odmeňovanie

 

Kurz odporúčame: manažérom vrcholového a stredného manažmentu, majiteľom firiem, tím leaderom, personalistom, interným a externým koučom

 

Obsah

  1. Človek z pohľadu systemického prístupu: úloha jazyka, kybernetika, cyklická kauzalita, nemožnosť direktívnej inštrukcie, atď.
  2. Základné princípy a metódy koučovania
  3. Analýza vs riešenie
  4. Definovanie cieľa - súčasný stav a požadovaný stav  - zameranie na budúcnosť
  5. Partnerstvo, skompetentňovanie, pozitívna spätná väzba
  6. Zdroje - ich aktivovanie a utilizácia
  7. Škálovanie
  8. Prerámovanie
  9. Typy koučovacích otázok
  10. Pozitívne skúsenosti a ich transfer do novej situácie

 

Časový rámec tréningu: 2 dni